Hovedstadens Husflid

Foreningens formål
er at virke for husflidens udvikling og fremme - at udbrede kendskabet til og vække interesse for husflid gennem weekend- og aftenkurser og mødeaftener.

Medlemskab
Er du endnu ikke medlem og gerne vil være det, så kontakt Anne Bamberg, tlf. 51247385, e-mail: hovedstaden@husflid.dk. Prisen er årligt 200 kr. for enkeltmedlemsskab og 250 kr. for husstandsmedlemsskab.

Hvordan foregår arbejdet i foreningen?
Det er bestyrelsen, der står for arbejdet med at arrangere og administrere kurser, medlemsaftener, interessegrupper, udflugter og rejser, ja alt det der sker i foreningen - heldigvis ofte assisteret af hjælpsomme medlemmer. Dette arbejde sker på frivillig basis og er ulønnet. Derfor vil vi bede om, at man respekterer telefontiden (kl. 19 - 20).

Hovedstadens Husflid
Formand Anne Bamberg

Skoleleder: Anne Bamberg

Mail: anne.bamberg@hotmail.com